
JAVNI POZIV ZA OBAVLJANJE UGOSTITELJSKIH I OSTALIH KOMERCIJALNIH DJELATNOSTI POVODOM PROSLAVE DANA GRADA OGULINA
OBRAZAC – PRIJAVA
TEKST JAVNOG POZIVA – PDF
Predmet Javnog poziva je izdavanje dozvole za korištenje javne površine i infrastrukture, za obavljanje ugostiteljskih djelatnosti u sklopu manifestacije Proslave Dana grada Ogulina u terminu 13.09.2025. godine (Gradski parking – kod dvorane Ivica Cindrić – Piva). Iskaz interesa i odabir korištenja lokacije i infrastrukture se provodi podnošenjem pisane prijave temeljem uvjeta kako slijedi:
- UVJETI
- Na Javni poziv za obavljanje ugostiteljskih i ostalih komercijalnih djelatnosti u sklopu manifestacije Proslave Dana grada Ogulina mogu se prijaviti sve fizičke i pravne osobe s odgovarajućom registracijom i rješenjem za obavljanje ugostiteljskih djelatnosti uz posebnu suglasnost i Uvjete za pružanje ugostiteljskih usluga na otvorenom, a u skladu sa Zakonom i pripadajućim pravilnicima s područja Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu Najmoprimci).
- Prednost imaju Najmoprimci s tradicijskom ponudom hrane i pića primjerenoj koncepciji programa, ali i prigodnom ambalažom u kojoj će posluživati hranu (prednost pri odabiru će imati ugostiteljski objekt koji nudi eko ambalažu ili način promicanja odvajanja otpada, promicanja ekologije i zaštite okoliša) te cjenikom usluga koje su prilagođene tematici manifestacije Proslave Dana grada Ogulina.
- Lokacija Najmoprimca za ugostiteljsku djelatnost sastoji se od javne površine i priključka na električnu energiju.
- Najmoprimac obavezno mora predložiti radno vrijeme (sastavni dio Obrasca prijave) pružanja svojih usluga u terminu 13.09.2025. te raditi u skladu s ugovorenim radnim vremenom.
- Svaki Najmoprimac kojem se temeljem Javnog poziva dodijeli infrastruktura i lokacija u sklopu manifestacije Proslave Dana grada Ogulina te o tome dobije pisanu obavijest, dužan je pridržavati se radnog vremena.
- Najmoprimac nema pravo dodijeljenu infrastrukturu i/ili lokaciju za obavljanje usluga na manifestaciji ustupiti drugoj fizičkoj ili pravnoj osobi u podnajam. Udruživanje je dozvoljeno uz konzultaciju s Najmodavcem.
- Lokacija: gradski parking (kod dvorane Ivica Cindrić – Piva), termin 13.09.2025. godine.
- Infrastruktura u ponudi za ugostiteljske djelatnosti: javna površina* + električna energija.
- Postavljanje i opremanje prostora na lokaciji: Gradski parking (kod dvorane Ivica Cindrić – Piva) započinje 12.09.2025. godine od 09:00 sati, a svi ugostitelji moraju biti postavljeni i spremni za rad 13.09.2025. godine do 13:00 sati. Raspremanje ugostiteljskih prostora mora biti završeno najkasnije 14.09.2025. godine do 12:00 sati.
- Na dodijeljenom lokacijama neće biti dozvoljeno reproduciranje glazbe s razglasa ili sličnih audio uređaja u vrijeme odvijanja programa manifestacije niti se dozvoljavaju bilo kakve animacijske, zabavne ili glazbene priredbe bez dogovora s Najmodavcem.
- Posebne napomene:
- Transport opreme i uređenje prostora Najmoprimac obavlja u svojoj organizaciji i financiraju vlastitim sredstvima (dovoz opreme, postavljanje te odvoz iste).
- Ne dozvoljava se postavljanje televizijskih prijamnika radi praćenja bilo kakvog TV programa.
- Najmoprimac je dužan osigurati opremu u vidu zaštite od vanjskih utjecaja (šatori i suncobrani) te opremu za konzumaciju jela i pića s klupama za sjedenje i stolovima).
- Najmoprimac je dužan postaviti opremu za odlaganje smeća i odvojeno za odlaganje otpadaka od hrane.
- Najmoprimci su isključivo odgovorni za sigurnost trećih osoba (gosti, zaposlenici, osoblje organizatora, službene osobe) na prostoru koji su dobili na korištenje.
- Najmodavac zadržava pravo izmjene radnog vremena.
- NAČIN PRIJAVE
- Javni poziv za korištenje lokacije i infrastrukture u sklopu manifestacije Proslave Dana grada Ogulina provodi se podnošenjem pisane prijave.
- Prijava mora sadržavati:
2.1. ispunjenu prijavnicu koja je sastavni dio ovog poziva s prijedlogom radnog vremena
2.2. pravne osobe/ izvadak iz sudskog registra
2.3. obrtnici / izvadak iz obrtnog registra, obrtnica ili rješenje o upisu u obrtni registar
2.4. udruge / rješenje državne uprave
2.5. obiteljska poljoprivredna gospodarstva /rješenje o upisu u upisnik obiteljskih gospodarstva; rješenje za Upis u upisnik dopunskih djelatnosti na OPG-u
2.6. domaća radinost / rješenje o upisu domaće radinosti
2.7. slobodna zanimanja / rješenje o upisu u registar djelatnosti kod nadležnog tijela
2.8. kopiju rješenja o obvezniku plaćanja trošarine (za prodaju alkohola i alkoholnih pića)
2.9. kopiju osobne iskaznice ovlaštene osobe
2.10. ugostitelji: ponudu jela s cijenama tj. detaljan opis predloženih usluga s cjelokupnom ponudom (vrsta hrane i pića s prijedlogom ugostiteljske ponude – meni)
2.11. radno vrijeme objekta za vrijeme trajanja Proslave Dana grada Ogulina .
- Rok za prijavu je petak, 29.08.2025. godine a odabir Najmoprimaca za sudjelovanje na manifestaciji izvršiti će se do 05.09.2025. godine.
- Prijave se podnose osobno na adresu: Turistička zajednica grada Ogulina, Kardinala A. Stepinca 1, 47 300 Ogulin ili elektroničkom poštom na e-mail: [email protected], s naznakom Za Javni poziv – Proslava Dana grada Ogulina.
- Prijavitelj je prihvatljiv ako ispunjava sve uvjete ovog Poziva i podnese prijavu kako se traži u ovom pozivu. Prednost pri odabiru će imati oni prijavitelji koji:
- prilagode ponudu prigodi,
- uključuju proizvode lokalnih OPG-ova i proizvođača,
- imaju kreativnu prezentaciju,
- imaju primjerene cijene.
- DODATNE INFORMACIJE
Za dodatne upite obratite se putem kontakt broja +385 47 53 22 78 ili putem elektronske pošte na adresu [email protected].
Turističke zajednice grada Ogulina
Željko Blagović, direktor