m

Turistička zajednica Grada Ogulina

ADRESA
Kardinala A. Stepinca 1
47300 Ogulin

Pratite nas:
GO UP

JAVNI POZIV ZA OBAVLJANJE UGOSTITELJSKIH I OSTALIH KOMERCIJALNIH DJELATNOSTI POVODOM PROSLAVE DANA GRADA OGULINA

OBRAZAC – PRIJAVA
TEKST JAVNOG POZIVA – PDF

 

Predmet Javnog poziva je izdavanje dozvole za korištenje javne površine i infrastrukture, za obavljanje ugostiteljskih djelatnosti u sklopu manifestacije Proslave Dana grada Ogulina u terminu 13.09.2025. godine (Gradski parking – kod dvorane Ivica Cindrić – Piva). Iskaz interesa i odabir korištenja lokacije i infrastrukture se provodi podnošenjem pisane prijave temeljem uvjeta kako slijedi:

 

  1. UVJETI

 

  1. Na Javni poziv za obavljanje ugostiteljskih i ostalih komercijalnih djelatnosti u sklopu manifestacije Proslave Dana grada Ogulina mogu se prijaviti sve fizičke i pravne osobe s odgovarajućom registracijom i rješenjem za obavljanje ugostiteljskih djelatnosti uz posebnu suglasnost i Uvjete za pružanje ugostiteljskih usluga na otvorenom, a u skladu sa Zakonom i pripadajućim pravilnicima s područja Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu Najmoprimci).

 

  1. Prednost imaju Najmoprimci s tradicijskom ponudom hrane i pića primjerenoj koncepciji programa, ali i prigodnom ambalažom u kojoj će posluživati hranu (prednost pri odabiru će imati ugostiteljski objekt koji nudi eko ambalažu ili način promicanja odvajanja otpada, promicanja ekologije i zaštite okoliša) te cjenikom usluga koje su prilagođene tematici manifestacije Proslave Dana grada Ogulina.

 

  1. Lokacija Najmoprimca za ugostiteljsku djelatnost sastoji se od javne površine i priključka na električnu energiju.

 

  1. Najmoprimac obavezno mora predložiti radno vrijeme (sastavni dio Obrasca prijave) pružanja svojih usluga u terminu 13.09.2025. te raditi u skladu s ugovorenim radnim vremenom.

 

  1. Svaki Najmoprimac kojem se temeljem Javnog poziva dodijeli infrastruktura i lokacija u sklopu manifestacije Proslave Dana grada Ogulina te o tome dobije pisanu obavijest, dužan je pridržavati se radnog vremena.

 

  1. Najmoprimac nema pravo dodijeljenu infrastrukturu i/ili lokaciju za obavljanje usluga na manifestaciji ustupiti drugoj fizičkoj ili pravnoj osobi u podnajam. Udruživanje je dozvoljeno uz konzultaciju s Najmodavcem.

 

  1. Lokacija: gradski parking (kod dvorane Ivica Cindrić – Piva), termin 13.09.2025. godine.

 

  1. Infrastruktura u ponudi za ugostiteljske djelatnosti: javna površina* + električna energija.

 

  1. Postavljanje i opremanje prostora na lokaciji: Gradski parking (kod dvorane Ivica Cindrić – Piva) započinje 12.09.2025. godine od 09:00 sati, a svi ugostitelji moraju biti postavljeni i spremni za rad 13.09.2025. godine do 13:00 sati. Raspremanje ugostiteljskih prostora mora biti završeno najkasnije 14.09.2025. godine do 12:00 sati.

 

  1. Na dodijeljenom lokacijama neće biti dozvoljeno reproduciranje glazbe s razglasa ili sličnih audio uređaja u vrijeme odvijanja programa manifestacije niti se dozvoljavaju bilo kakve animacijske, zabavne ili glazbene priredbe bez dogovora s Najmodavcem.

 

  1. Posebne napomene:
  • Transport opreme i uređenje prostora Najmoprimac obavlja u svojoj organizaciji i financiraju vlastitim sredstvima (dovoz opreme, postavljanje te odvoz iste).
  • Ne dozvoljava se postavljanje televizijskih prijamnika radi praćenja bilo kakvog TV programa.
  • Najmoprimac je dužan osigurati opremu u vidu zaštite od vanjskih utjecaja (šatori i suncobrani) te opremu za konzumaciju jela i pića s klupama za sjedenje i stolovima).
  • Najmoprimac je dužan postaviti opremu za odlaganje smeća i odvojeno za odlaganje otpadaka od hrane.

 

  1. Najmoprimci su isključivo odgovorni za sigurnost trećih osoba (gosti, zaposlenici, osoblje organizatora, službene osobe) na prostoru koji su dobili na korištenje.

 

  1. Najmodavac zadržava pravo izmjene radnog vremena.

 

 

  1. NAČIN PRIJAVE

 

  1. Javni poziv za korištenje lokacije i infrastrukture u sklopu manifestacije Proslave Dana grada Ogulina provodi se podnošenjem pisane prijave.

 

  1. Prijava mora sadržavati:

2.1. ispunjenu prijavnicu koja je sastavni dio ovog poziva s prijedlogom radnog vremena

2.2. pravne osobe/ izvadak iz sudskog registra

2.3. obrtnici / izvadak iz obrtnog registra, obrtnica ili rješenje o upisu u obrtni registar

2.4. udruge / rješenje državne uprave

2.5. obiteljska poljoprivredna gospodarstva /rješenje o upisu u upisnik obiteljskih gospodarstva; rješenje za Upis u upisnik dopunskih djelatnosti na OPG-u

2.6. domaća radinost / rješenje o upisu domaće radinosti

2.7. slobodna zanimanja / rješenje o upisu u registar djelatnosti kod nadležnog tijela

2.8. kopiju rješenja o obvezniku plaćanja trošarine (za prodaju alkohola i alkoholnih pića)

2.9. kopiju osobne iskaznice ovlaštene osobe

2.10. ugostitelji: ponudu jela s cijenama tj. detaljan opis predloženih usluga s cjelokupnom ponudom (vrsta hrane i pića s prijedlogom ugostiteljske ponude – meni)

2.11. radno vrijeme objekta za vrijeme trajanja Proslave Dana grada Ogulina .

 

  1. Rok za prijavu je petak, 29.08.2025. godine a odabir Najmoprimaca za sudjelovanje na manifestaciji izvršiti će se do 05.09.2025. godine.

 

  1. Prijave se podnose osobno na adresu: Turistička zajednica grada Ogulina, Kardinala A. Stepinca 1, 47 300 Ogulin ili elektroničkom poštom na e-mail: [email protected], s naznakom Za Javni poziv – Proslava Dana grada Ogulina.

 

 

  1. Prijavitelj je prihvatljiv ako ispunjava sve uvjete ovog Poziva i podnese prijavu kako se traži u ovom pozivu. Prednost pri odabiru će imati oni prijavitelji koji:
  • prilagode ponudu prigodi,
  • uključuju proizvode lokalnih OPG-ova i proizvođača,
  • imaju kreativnu prezentaciju,
  • imaju primjerene cijene.

 

 

  • DODATNE INFORMACIJE

 

Za dodatne upite obratite se putem kontakt broja +385 47 53 22 78 ili putem elektronske pošte na adresu [email protected].

 

 

 

 

 

 

Turističke zajednice grada Ogulina

 

                                                                                                                                   Željko Blagović, direktor